HOME RENT XGO 95PLUS WOHNMOBIL

XGO 95Plus Wohnmobil

5/5 (1 Review)
Rented out by Astrid

Motorhome
4 seats
4 sleeping spots

  • Binding booking request

    The lender has 24h to accept your booking request. More about booking method

  • Standard cancellation policy

    Cancel for free up to 60 days prior to the trip. More about cancellation policy


Description

Einsteigen, losfahren und geniessen! Mit dem Wohnmobil erfahren Sie die Freiheit, um immer dort zu sein, wo es einem gefällt. Das Wetter ist oft unberechenbar und wenn es mal länger schlecht sein sollte sind Sie schnell da, wo wieder die Sonne scheint. Mit diesem neuen Wohnmobil können bis 4 Personen reisen. Der hintere Bereich, mit Türe abtrennbar, ist ausgestattet mit Einzebetten, Kleiderschrank und Staufächer, sep. Dusche und sep. Toilette mit Waschbecken. Im Wohnbereich hat es ein Hubbett für weitere Schlafmöglichkeiten. Dank den drehbaren Fahrersitzen können alle gemeinsam entspannen. Die Küche ist ausgestattet mit einem 3-flammen Gasherd, Spüle und Kühlschrank mit Gefrierfach. Komplett ausgestattet mit Geschirr, Fixleintuch, Radio, USB, Rückfahrkamera, Vignette, TV mit autom. Sat-Antenne, Markise, 4-er Fahrradträger, Campingtisch und -stühle, CEE-Adapter, Kabelrolle, Auffahrkeile, Wasserkanister, 2 Gasflaschen 1 davon voll uvm.. Wir bitten um Kenntnisnahme, dass die Übergabe/Rücknahme auf Deutsch ist. Die Rückgabe ist in der Regel um 10.00 Uhr.


Vehicle
Brand, Type
Others XGO Dynamic 95Plus
Registration date (year)
2022
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Fuel
Diesel
Mileage
0-50000 km
Lenght in metres
7.45 m
Width in metres
2.35 m
Allowed total weight in tons
3.5 t
Performance in horse power
120 PS
Driving
Aircon in the driver's cabin
Rear view camera
Cruise control
Power steering
Auxiliary heating (Gas/Diesel)
Anti-skid-system
Central locking
Show all

Equipment
Bathroom
Shower
Basin
Toilet
Cooking
Gas bottle
3-burner stove
Fridge
Show all
Transport
Bike rack
Water
Waste water tank
Fresh water tank
Warm water
Show all
Camping furniture
Camping table
Camping chairs
Power
Cable reel (outside)
Cable reel
Power supply
Show complete categories

Extras
Interior cleaning
per booking
CHF 150 per booking
Servicepauschale
per booking
CHF 150 per booking

Prices and discounts

Main season

Jul - Aug

Off season

May - Jun,

Sep - Oct

Winter season

Nov - Apr

Price per night CHF 240 CHF 185 CHF 135
Minimum rental period 5 Nights 3 Nights 3 Nights
Main season (Jul - Aug)
Price per night CHF 240
Minimum rental period 5 Nights
Off season (May - Jun, Sep - Oct)
Price per night CHF 185
Minimum rental period 3 Nights
Winter-season (Nov - Apr)
Price per night CHF 135
Minimum rental period 3 Nights

Rental Terms
300 free kilometers included per rental night
25 years minimum age of renter
Smoking not allowed in the vehicle
Animals are allowed by agreement
Parking spot available during rental
2 years length of driving license possession
Additonal rental conditions
Mietbedingungen Wohnmobil 1. Vertragsabschluss Vertragsparteien sind einerseits Dürrenmatt’s Wohnmobile als Vermieter und andererseits der auf der Buchungsbestätig… Show more

Insurance
Roadside assistance
Included in the price
Interior insurance
Not included in the price
Deductible (casco)
CHF 1’500
Deposit
CHF 1’500
Payment method of deposit
Bank transfer

Handover times
Pickup times
Mon Not available
Tue - Fri 13:00-15:00
Sat 12:00-15:00
Sun Not available
Dropoff times
Mon Not available
Tue - Fri 10:00-10:00
Sat 12:00-15:00
Sun Not available
Pickup times Dropoff times
Mon Not available Not available
Tue - Fri 13:00-15:00 10:00-10:00
Sat 12:00-15:00 12:00-15:00
Sun Not available Not available

5/5 (1 Review)
Sylvie
May 2021
Remise rapide et claire, véhicule propre et bien équipé.

Astrid
Rental company
Lender from MyCamper
Personal information completed Registration document checked
Languages
German
Member since May 2019
Ich, Hausfrau und Mutter von 3 Mädels (18/21/24) betreibe die Wohnmobilvermietung und -verkauf. Mein Mann unterstützt mich und wir haben noch zwei Teilzeit Mitarbeiter. Mein Mann war schon immer unterwegs, angefangen mit einem VW Bus und als wir zusammen gekommen sind, umgestiegen auf Wohnmobil. Durch ihn habe ich das Campen kennengelernt und seither waren wir immer mit dem Wohnmobil unterwegs. Durch die Arbeit haben wir die Reiserei zurückgesteckt, gehen aber 1x im Monat zu unserer Segelyacht nach Imperia. Wir werden aber sicher wieder mit dem Wohnmobil auf Reisen gehen. Das Ziel bei MyCamper ist die Vermietung weiter auszulasten, wir weiter bekannt werden und den Verkauf steigern können und weitere

Location
Grenchen SO
You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 240 per night
Min. 5 nights
Your journey
In the next step, you plan the booking details before sending the request.
Do you have any questions? Contact the lender now

Stay safe

Additional drivers are covered for free at MyCamper
Roadside assistance and additional insurances can be added during checkout.

Similar vehicles

Close to Grenchen SO