HOME RENT SCHORSCH
Campervan
2 seats
2 sleeping spots

  • Binding booking request

    The lender has 24h to accept your booking request. More about booking method

  • Standard cancellation policy

    Cancel for free up to 60 days prior to the trip. More about cancellation policy


Description

Liebevoller Selbstausbau mit vielen coolen Features. Das Highlight ist die Dachterrasse mit ausklappbaren Lehnen zum verweilen und sonnen. https://www.instagram.com/bulli_schorsch/ Die KM-Pauschale von 40 Rappen pro KM fällt an, sobald die Inklusivkilometer überschritten werden und werden von der Kaution abgezogen.


Vehicle
Brand, Type
VW T5 Transporter
Registration date (year)
2008
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Fuel
Diesel
Capacity of fuel tank
60 l
Mileage
250000-300000 km
Allowed total weight in tons
2.8 t
Performance in horse power
150 PS
Additional attributes
Aircon in the driver's cabin
Auxiliary heating
Power steering
Show all

Equipment
Bathroom
Outdoor shower
Cooking
Grill
Gas cooker for outside
1-burner stove
Show all
Water
Fresh water tank
Water canister
Camping furniture
Camping table
Camping chairs
Power
Extra battery
Traveling and driving
Air conditioner
Rotatable seats
Radio
Show all
Show complete categories

Extras
Interior cleaning
per booking
CHF 120 per booking
1x Standuppaddel
per night
CHF 5 per night

Prices and discounts

Main season

Jul - Aug

Off season

May - Jun,

Sep - Oct

Winter season

Nov - Apr

Price per night CHF 120 CHF 110 CHF 100
Minimum rental period 7 Nights 7 Nights 7 Nights
Main season (Jul - Aug)
Price per night CHF 120
Minimum rental period 7 Nights
Off season (May - Jun, Sep - Oct)
Price per night CHF 110
Minimum rental period 7 Nights
Winter-season (Nov - Apr)
Price per night CHF 100
Minimum rental period 7 Nights
Discounts
5% Long-trip discount

Rental Terms
150 free kilometers included per rental night
25 years minimum age of renter
Smoking not allowed in the vehicle
Animals are not allowed
Parking spot not available during rental
3 years length of driving license possession

Insurance
Roadside assistance
Not included in the price
Interior insurance
Included in the price
Deductible (casco)
CHF 200
Deposit
CHF 500
Payment method of deposit
Cash
Bank transfer
TWINT

Handover times
This vehicle allows early pickup / late dropoff at an extra cost.
Pickup times
Mon - Sun 06:00-22:00
Early Pickup
Pickup before 2 pm + CHF 55
Dropoff times
Mon - Sun 06:00-22:00
Late Dropoff
Dropoff after 11 am + CHF 55
Early Pickup
Pickup before 2 pm + CHF 55
Late Dropoff
Dropoff after 11 am + CHF 55
Pickup times Dropoff times
Mon - Sun 06:00-22:00 06:00-22:00

5/5 (5 Reviews)
Evelyn
August 2021
Nikita, wie auch Schorsch empfanden wir als sehr unkompliziert und toll. Wir konnten eine wirklich tolle Zeit verbringen und würden jederzeit wieder eine Reise mit Schorsch buchen. :)
Loretta
July 2021
Wir verbrachten ein tolle Zeit im clever ausgebauten Schorsch. Besonderes Highlight war die Dachterasse: immer eine Aussichtspause wert. Die Übergabe war sehr unkompliziert, gleichzeitig ausführlich und Nikita für Rückfragen immer erreichbar. Herzlichen Dank! Wir können Bus und Vermieter wärmstens weiterempfehlen.
Dominic
July 2021
Nikita ist sehr sympathisch und nimmt sich gerne Zeit. So ist von der Anfrage, über die Buchung, bis zur Rückgabe alles perfekt und reibungslos über die Bühne gegangen. Sein VW T5 Bus hat unglaublich viel Charme und ist mit viel Liebe zum Detail, von Ihm selbst, umgebaut worden. Es ist wirklich alles vorhanden, was man für eine unvergessliche Reise braucht. Zudem merkt man nach einigen Tagen mit Schorsch schnell, dass viel Herzblut und Zeit in ihn investiert wurde, alles hat seinen richtigen und durchdachten Platz. Eines der grössten Highlights ist die Dachterrasse. Wenn man sich dazu entscheidet sein Mittagessen dort oben zu geniessen oder den Abend bei einem guten Glas Wein ausklingen zu lassen, kann man sicher sein, dass die einen oder anderen Campingfreunde diesen Luxus auch gerne geniessen würden. Egal wo Schorsch steht, mit seiner Dachterrasse zieht er alle Blicke auf sich. Meine Freundin und ich waren das erste Mal mit einem Camper unterwegs und wir sind absolut begeistert, wir werden uns definitiv noch weitere Male für solch einen Urlaub entscheiden. Auch wenn Schorsch schon einige Jahre auf dem Kasten hat, ist sein Fahrverhalten sehr geschmeidig und flüssig. So war auch die Passstrasse hoch und runter vom Simplon ein angenehmes und schönes Erlebnis. Ganz ehrlich, meine Freundin und ich können Schorsch Jedem empfehlen und garantieren eine unvergessliche Zeit!
Show more reviews

Nikita
Private lender
Verified by MyCamper
Personal information checked Registration document checked
Languages
German English
Member since November 2020

Location
Zürich ZH
You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 110 per night
Min. 7 nights

Travel date

The lender has 24h to accept the booking request.
Do you have any questions? Contact the lender now

Stay safe

Additional drivers are covered for free at MyCamper
Roadside assistance and interior insurance can be added during checkout.