HOME RENT WOMELIN
Motorhome
6 seats
5 sleeping spots

  • Binding booking request

    The lender has 24h to accept your booking request. More about booking method

  • Standard cancellation policy

    Cancel for free up to 60 days prior to the trip. More about cancellation policy


Description

Unser Wohnmobil ist sehr gut geeignet für eine 4- 5 Köpfige Familie und hat so für alle bequeme Schlafplätze. Es ist mit allem ausgestattet, was man braucht. In der grossen Garage ist viel Platz, auch für Fahrräder. Es ist zwar nicht mehr ganz neu, sieht aber innen absolut neuwertig und gepflegt aus. Dank dem starken 150PS Motor kommt man sehr gut vorwärts. Die Fahrertüren sind mit zusätzlichen Schlössern versehen, damit man auch unterwegs sicher übernachten kann. Wir vermieten es, da wir es nicht so oft nutzen können.


Vehicle
Brand, Type
Elnagh Marlin
Registration date (year)
2006
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Number of gears
5
Fuel
Diesel
Fuel consumption per 100 km
9 l/100km
Capacity of fuel tank
90 l
Mileage
50000-100000 km
Lenght in metres
6.5 m
Width in metres
2.35 m
Allowed total weight in tons
3.5 t
Performance in horse power
150 PS
Cylinder capacity in litres
2.8 l
Additional attributes
Power steering
Rear view camera
Auxiliary heating
Anti-skid-system
Central locking
Show all

Equipment
Bathroom
Toilet
Basin
Shower
Show all
Cooking
Grill
Gas bottle
Gas cooker for outside
Show all
Water
Fresh water tank
Warm water
Waste water tank
Camping furniture
Camping table
Camping chairs
Power
Cable reel (outside)
Power supply
Cable reel
Show all
Traveling and driving
Baby seat
GPS
Radio
Show all
Show complete categories

Extras
Endreinigung
per booking
CHF 150 per booking

Prices and discounts

Main season

Jul - Aug

Off season

May - Jun,

Sep - Oct

Winter season

Nov - Apr

Price per night CHF 150 CHF 135 CHF 120
Minimum rental period 3 Nights 3 Nights 3 Nights
Main season (Jul - Aug)
Price per night CHF 150
Minimum rental period 3 Nights
Off season (May - Jun, Sep - Oct)
Price per night CHF 135
Minimum rental period 3 Nights
Winter-season (Nov - Apr)
Price per night CHF 120
Minimum rental period 3 Nights
Discounts
10% Long-trip discount
Surcharge
This vehicle can be booked for a short trip at an extra charge.
3 Nights
Surcharge 20%
Price per night CHF 162

Rental Terms
250 free kilometers included per rental night
24 years minimum age of renter
Smoking not allowed in the vehicle
Animals are not allowed
Parking spot available during rental
3 years length of driving license possession

Insurance
Roadside assistance
Not included in the price
Interior insurance
Included in the price
Deductible (casco)
CHF 1’000
Deposit
CHF 1’000
Payment method of deposit
Cash
TWINT
Bank transfer

Handover times
Pickup times
Mon - Tue 16:00-20:00
Wed - Thu 14:00-20:00
Fri 16:00-20:00
Sat - Sun 10:00-20:00
Dropoff times
Mon - Tue 16:00-20:00
Wed - Thu 14:00-20:00
Fri 16:00-20:00
Sat - Sun 10:00-20:00
Pickup times Dropoff times
Mon - Tue 16:00-20:00 16:00-20:00
Wed - Thu 14:00-20:00 14:00-20:00
Fri 16:00-20:00 16:00-20:00
Sat - Sun 10:00-20:00 10:00-20:00

5/5 (4 Reviews)
Janine
July 2021
Florian und seine Familie sind herzliche Vermieter. Sie waren sehr unkompliziert und flexibel bei der Übergabe. Das Wohnmobil ist in einem guten Zustand und mit allem ausgestattet, was man braucht. Auch zum fahren war es sehr angenehm. Eir würden jederzeit wieder bei Florian buchen. Vielen Dank nochmals.
Florian
May 2021
Angenehmer und unkomplizieter Vermieter! Florian hat alles tiptop erklärt, der Camper hat alles was man braucht, mit viel Stauraum und zwei seperaten, fest installierten grossen Betten. Wir waren zu viert mit zwei Kleinen Kindern unterwegs. Gerne wieder!
Daniel
April 2021
Florian ist ein zuvorkommender Vermieter. Ausführlich hatte er mir alles erklärt, damit Vorort keine Fragen entstanden. Er bot sich auch an zu jeder Zeit telefonisch Support zu geben. Die Übergabe und Rückgabe des Fahrzeuges ging völlig unkompliziert über die Bühne. Als Erstcamper ist dies wichtig. Das Wohnmobil hat alles was man fürs Campen braucht. Es hat uns überzeugt und wir werden sicherlich wieder einmal mit einem Wohnmobil unterwegs sein. Ich war mit meinen zwei Kinder (7/10) für sieben Tage in der Schweiz unterwegs. Es war ein toller Urlaub und es hat uns sehr viel Spass gemacht. Insgesamt steuerten wir 3 Campingplätze an, Murten, Rolle und Sempach, alles war unproblematisch. Wir waren ebenfalls mit dem Wohnmobil für Tagesausflüge unterwegs. Dank Campernavigation erreichten wir alle Ziele ohne Probleme. Herzlichen Dank Florian, du bist ein toller Mensch
Show more reviews

Florian
Private lender
Verified by MyCamper
Personal information checked Registration document checked
Languages
English
Member since July 2020
Vor 25 Jahren habe ich mir einen VW T2 westfalia gekauft. Mit diesem bin ich auch jetzt noch gerne unterwegs. Da sich aber unsere Familie vergrössert hat, haben wir unterdessen ein Wohnmobil gekauft. Da wir es aber nicht so oft benutzen wollen wir es ab und zu vermieten.

Location
Basadingen TG
You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 135 per night
Min. 3 nights

Travel date

The lender has 24h to accept the booking request.
Do you have any questions? Contact the lender now

Stay safe

Additional drivers are covered for free at MyCamper
Roadside assistance and interior insurance can be added during checkout.