HOME RENT TSCHÜSLI BÜSLI CALIFORNIA 6.1

Tschüsli Büsli California 6.1

Rented out by Astrid

Campervan
4 seats
4 sleeping spots

  • Binding booking request

    The lender has 24h to accept your booking request. More about booking method

  • Standard cancellation policy

    Cancel for free up to 60 days prior to the trip. More about cancellation policy


Description

Unser California Ocean Liberty hat alles was das Herz begehrt. Dazu zählen 4 Sitzplätze und 4 Schlafplätze - 2 im Aufstelldach und 2 im Fahrgastraum. Beide Doppelbetten sind mit Matratzen ausgestattet. Der Innenraum beinhaltet viel Stauraum, Standheizung, Klimaanlage, Stromanschlüsse für USB und Ladekabel, Leselichter, Radio, Handy-Connect. Für das Kochen gibt es zwei Herdplatten, einen Kühlschrank mit verstellbarer Temperatur (man kann also auch Glaces geniessen), einen ausklappbaren Tisch und ein "Brüneli". Ausserdem geben wir ihnen gerne Besteck, Pfannen und eine Abwaschbox mit. Für draussen haben wir zwei Stühle, einen Tisch und eine Markise. Für einen Aufpreis von 20 Franken würden wir Ihnen auch unseren Grill mitgeben. Für die Kaution finden wir 1000 Franken für angemessen. Da unser Camper noch sehr neu ist, ist er sehr sauber und hat keine Mängel. Wir wollen dass das auch so bleibt und freuen uns auf sorgsame Mieter.


Vehicle
Brand, Type
VW California 6.1 Ocean Liberty "Bulli"
Registration date (year)
2020
Driver's licence
B
Gearbox
Automatic
Number of gears
Yes
Fuel
Diesel
Fuel consumption per 100 km
7.9 l/100km
Capacity of fuel tank
80 l
Mileage
0-50000 km
Lenght in metres
4.9 m
Width in metres
1.9 m
Allowed total weight in tons
2.7 t
Performance in horse power
140 PS
Cylinder capacity in litres
2 l
Additional attributes
Aircon in the driver's cabin
Rear view camera
Cruise control
Auxiliary heating
Reverse parking system
Show all

Equipment
Bathroom
Basin
Outdoor shower
Cooking
2-burner stove
Fridge
Sink
Show all
Water
Fresh water tank
Camping furniture
Camping table
Camping chairs
Power
Power supply
Traveling and driving
Air conditioner
Tinted windows
Rotatable seats
Show all
Show complete categories

Extras
Grill
per booking
CHF 30 per booking

Prices and discounts

Main season

Jul - Aug

Off season

May - Jun,

Sep - Oct

Winter season

Nov - Apr

Price per night CHF 199 CHF 192 CHF 184
Minimum rental period 5 Nights 6 Nights 6 Nights
Main season (Jul - Aug)
Price per night CHF 199
Minimum rental period 5 Nights
Off season (May - Jun, Sep - Oct)
Price per night CHF 192
Minimum rental period 6 Nights
Winter-season (Nov - Apr)
Price per night CHF 184
Minimum rental period 6 Nights

Rental Terms
300 free kilometers included per rental night
30 years minimum age of renter
Smoking not allowed in the vehicle
Animals are not allowed
Parking spot not available during rental
5 years length of driving license possession

Insurance
Roadside assistance
Not included in the price
Interior insurance
Included in the price
Deductible (casco)
CHF 1’000
Deposit
CHF 1’000
Payment method of deposit
TWINT
Bank transfer

Handover times
This vehicle allows early pickup / late dropoff at an extra cost.
Pickup times
Mon - Sun 06:00-22:00
Early Pickup
Pickup before 2 pm + CHF 96
Dropoff times
Mon - Sun 06:00-22:00
Late Dropoff
Dropoff after 11 am + CHF 96
Early Pickup
Pickup before 2 pm + CHF 96
Late Dropoff
Dropoff after 11 am + CHF 96
Pickup times Dropoff times
Mon - Sun 06:00-22:00 06:00-22:00

0/5 (0 Reviews)
No reviews

Astrid
Private lender
Verified by MyCamper
Personal information checked Registration document checked
Languages
German English
Member since May 2020
Ich habe lange einen Bürojob ausgeübt, nun hat mich die Reise- und Abenteuerlust gepackt. Deshalb haben wir uns als Familie, mein Mann und meine beiden Kinder, den Camper zugelegt. Seit Anschaffung gehen wir beinahe jedes Wochenende mit unserem "Tschüssli Büssli" - wie wir ihn nennen - sowohl auf erholsame als auch auf aufregende Touren. Meistens an Gewässer, denn wir fahren leidenschaftlich gerne mit unserem Stand-Up-Paddle aber manchmal auch in die Berge um zu wandern. Generell sind wir sehr aktiv und lieben Sport, wie Tennis oder Golf aber wir mögen auch gemütlich Abende mit der Familie und Freunden, beim Znacht auf dem Campingplatz. Wir finden es schade, wenn unser neuer Camper nur rumsteht wenn wir keine Zeit haben, und wollen deshalb auch euch die Möglichkeit bieten, schöne Trips zu unternehmen. Auch ich habe vor dem Kauf selber einen Camper gemietet um zu sehen ob das was für mich ist. Ich freue mich auf jede Anfrage.

Location
Zürich ZH
You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 192 per night
Min. 6 nights

Travel date

The lender has 24h to accept the booking request.
Do you have any questions? Contact the lender now

Stay safe

Additional drivers are covered for free at MyCamper
Roadside assistance and interior insurance can be added during checkout.