HOME RENT VAGABUND

Vagabund

Thun
Campervan
5 seats
4 sleeping spots
Belinda
Belinda

Description

Mit mir kannst du aber was erleben! Ich bringe dich direkt ins Abenteuer. Am liebsten sind mir hidden Places abseits der Hauptstrasse, das weckt meinen Entdeckergeist. Ich mags aber auch gemütlich auf dem Campingplatz. Ich bin mit allem ausgestattet, was dein Ferienherz begehrt: Slackline, Hängematte, Stühle zum Abhängen, Grill, Cappuccinoschäumer und andere fancy Dinge. Da ich so gut wie neu bin, biete ich dir einen Megakomfort. 100km/h auf der Autobahn? Pffff …. mit mir kannst fahren fast wie im Porsche … natürlich nie übers Tempolimit, gell! Wir beide werden so richtig dicke Freunde, wenn du mich mit derselben Liebe behandelst wie meine Besitzerin. Auf geht's!!


Vehicle
Brand, Type
Ford Nugget Custom
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Number of gears
6
Fuel
Diesel
Fuel consumption per 100 km
7 l/100km
Mileage
0-50000 km
Lenght in metres
5.8 m
Allowed total weight in tons
3.1 t
Cylinder capacity in litres
2198 l
Additional attributes
Aircon in the driver's cabin, Rear view camera, Cruise control, Power steering, Auxiliary heating, Reverse parking system, Anti-skid-system, Central locking

Equipment
4 sleeping spots
Power supply
2-burner stove
Fridge
Sink
Outdoor shower
Air conditioning
Heating
Tinted windows, Curtains
Indoor table
USB, AUX, iPhone Connection, Radio, CD Player, MP3, DVD Player
Dishes
Baby seat latch
Camping table
Camping chairs
Trailer hitch, Bike rack
Fresh water tank, Waste water tank
Winter ready, Heat-absorbing glass, Winter tires, Snow chains
Grill, Levelling ramp, Hammock, Awning, Camping light, Cable reel

Terms
Main season (Jul - Aug)
160 CHF per night
Min. 2 nights
Off season (May - Jun & Sep - Oct)
150 CHF per night
Min. 2 nights
Winter-season (Nov - Apr)
150 CHF per night
Min. 3 nights
Discounts

Rental Terms
Free kilometers included per rental night
200 km
Animals allowed
No
Smoking allowed
No
Minimum age of renter
22 Years
Minimum length of driver's licence possession
4 Years
Parking spot available during rental
Yes

Insurance
Insurance
MyCamper-Baloise insurance
Roadside assistance
Roadside assistance not included
Deposit
CHF 1,000
Deductible
CHF 200
Interior insurance
Optional
Payment method of deposit
TWINT
Bank transfer
Cash

Extras
Innenreinigung
CHF 150 per booking
3000km sind inklusive. Danach verlange ich einen kleinen Service-Zustupf von CHF 0.5.- pro weiteren Kilometer.
CHF 0 per booking

Reviews

Rolf
September 2020
Sehr gepflegtes Auto. Die Autoübergabe war sehr gut. Belinda hat alles bestens erklärt. Rolf
Patrik
September 2020
Mehr Zeit bei der Annahme (vor allem für den Aussenbereich) wäre vorteilhaft gewesen. Dann wären wir sensibilisierter gewesen (ich ging davon aus dass bei Annahme und Abgabe gleich genau hingeschaut wird). Idealerweise würde man sich bei der Abgabe treffen damit der Mieter zu den einzelnen Punkten besser Stellung beziehen und sie ggf. korrigieren kann. In meinen Augen würde es Sinn machen Kunden darauf hinzuweisen, dass dir der Camper sehr wichtig ist und du bei der Abgabe äusserst hinschauen wirst. Ansonsten fand ich es sehr angenehm. Den Camper selbst fand ich toll. Man könnte Mieter vielleicht noch auf den etwas eigenwilligen Verstellmechanismus der beiden Sessel hinweisen.
Silvia
August 2020
Tout était très simple et a bien fonctionné avec Belinda 😊 je la recommande sans hésitation !

Verified by MyCamper
  • Personal information checked
  • Phone number confirmed
  • Email address confirmed
  • Registration document checked
  • Verified user
Private lender

Belinda

Thun BE

Verified by MyCamper
Hey! Ich bin Littlegipsy und liebe die Freiheit mit meinem Vagabund. Er begleitet mich sicher und fröhlich durch meine Abenteuer. Ich bin Freelance-Redaktorin und Bikeguide, Outdoor-Enthusiastin und Lifelover. Das Gefühl, auf 2400 m ü. M. das Dach hochzuklappen, die Sterne anzuhimmeln und dem Grummeln des Gletschers zu lauschen - das Gefühl möchte ich dir weitergeben. Dass du meinen Vagabunden genauso liebevoll behandelst wie ich das tue, das ist selbstverständlich.
Member since
March 2020
Language
DE / EN

Location

Thun BE

You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 150 per night
Min. 3 nights

Your Journey

A booking request is nonbinding and doesn't incure any costs

Stay safe


Additional drivers are covered for free at MyCamper

Roadside assistance and reduction of deductible can be added during checkout

Important information for the customer:
  • MyCamper AG, Steinenvorstadt 79, 4051 Basel, is a tied intermediary of Baloise Insurance Ltd for the insurance SHAREasy Drive.
  • Baloise Insurance Ltd assumes liability for negligence, mistakes and incorrect information in connection with the brokerage activities.
  • Customers can get in touch with Baloise Insurance Ltd directly: Aeschengraben 21, CH-4002 Basel, Customer Service 00800 24 800 800.
  • Customer data is collected by MyCamper AG for the concluding and processing of contracts, the processing of claims and individual product offers, and is passed on to Baloise Insurance Ltd exclusively for these purposes.