HOME RENT RONJA
Campervan
3 seats
2 sleeping spots
Julia
Julia

Description

Nicht zu übersehen war unser Büssli Ronja ursprünglich fürs Militär unterwegs. Sie ist sehr zuverlässig und bringt einem immer ans Ziel. Nur der Lack hat über die Jahre etwas gelitten. Ronja haben wir in Handarbeit simpel aber funktional ausgebaut. Sie verfügt über ein selten gesehenes, super grosses Bett, das über die gesamte Breite reicht und in wenigen Handgriffen umgebaut ist. Unter dem Bett bietet sich viel Stauraum für all die Sachen und Sächeli, die fürs Campen nicht fehlen dürfen. Ronja freut sich auf ihre nächste Reise mit unkomplizierten Campingfreunden und wir freuen uns auf deine Kontaktaufnahme.


Vehicle
Brand, Type
VW T3 Typ2
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Number of gears
5
Fuel
Gas
Mileage
100000-150000 km
Lenght in metres
4.6 m
Width in metres
1.9 m
Allowed total weight in tons
2.51 t
Performance in horse power
87 PS
Cylinder capacity in litres
2.1 l

Equipment
2 sleeping spots
Outdoor shower
Heating
Curtains
Radio, CD Player
Dishes
Camping table
Camping chairs
Winter tires
Gas cooker for outside, Camping light, Cable reel

Terms
Main season (Jul - Aug)
110 CHF per night
Min. 4 nights
Off season (May - Jun & Sep - Oct)
110 CHF per night
Min. 5 nights
Winter-season (Nov - Apr)
110 CHF per night
Min. 5 nights
Discounts
5% Long-trip discount

Rental Terms
Free kilometers included per rental night
150 km
Animals allowed
No
Smoking allowed
No
Minimum age of renter
25 Years
Minimum length of driver's licence possession
3 Years
Parking spot available during rental
Yes
Additonal rental conditions
Mehrkilometer Fr. 0.80 / km

Insurance
Insurance
MyCamper-Baloise insurance
Roadside assistance
Roadside assistance not included
Deposit
CHF 1,000
Deductible
CHF 200
Interior insurance
Optional
Payment method of deposit
Cash
Bank transfer
TWINT

Extras
Sportset
CHF 10 Daily

Reviews

Felix
September 2020
Wir waren 6 Tage mit „Ronja“ unterwegs und waren sehr zufrieden. Der T3 ist gut gewartet und läuft tiptop. Für uns war der Bus perfekt. Julia, die uns den Bus sauber übergab, machte auf uns einen sehr netten uns symphatischen eindruck. Vielendank für die Trauben!:)
Felix
September 2020
Wir waren 6 Tage mit „Ronja“ unterwegs und waren sehr zufrieden. Der T3 ist gut gewartet und läuft tiptop. Für uns war der Bus perfekt. Julia, die uns den Bus sauber übergab, machte auf uns einen sehr netten uns symphatischen eindruck. Vielendank für die Trauben!:)
Pia
August 2020
Danke Julia, die Fahrt mit Ronja hat Spass gemacht und alles von der Buchung bis zum Abschluss verlief einfach und unkompliziert. Sehr empfehlenswert! Beste Wünsche, Pia

Verified by MyCamper
  • Personal information checked
  • Phone number confirmed
  • Email address confirmed
  • Registration document checked
  • Verified user
Private lender

Julia

Oberengstringen ZH

Verified by MyCamper
Member since
October 2019
Language
DE / EN

Location

Oberengstringen ZH

You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 110 per night
Min. 5 nights

Your Journey

A booking request is nonbinding and doesn't incure any costs

Stay safe


Additional drivers are covered for free at MyCamper

Roadside assistance and reduction of deductible can be added during checkout

Important information for the customer:
  • MyCamper AG, Steinenvorstadt 79, 4051 Basel, is a tied intermediary of Baloise Insurance Ltd for the insurance SHAREasy Drive.
  • Baloise Insurance Ltd assumes liability for negligence, mistakes and incorrect information in connection with the brokerage activities.
  • Customers can get in touch with Baloise Insurance Ltd directly: Aeschengraben 21, CH-4002 Basel, Customer Service 00800 24 800 800.
  • Customer data is collected by MyCamper AG for the concluding and processing of contracts, the processing of claims and individual product offers, and is passed on to Baloise Insurance Ltd exclusively for these purposes.