HOME RENT REISEMOBIL PÖSSL 2 WIN

Reisemobil Pössl 2 WIN

Bonstetten
Campervan
4 seats
3 sleeping spots
Cafer
Cafer

Description

„Reisemobil“ eine Leidenschaft von dem man nie genug haben kann, man kann es überall, je nach Lust und Laune benützen. Auf einen Berg, neben einem Fluss am Strand oder einfach in einer Stadt die man erkundigen möchte. In der Küche kann alles gekocht werden oder in der Essecke verweilen, Erholung auf dem Doppelbett ist gross geschrieben.


Vehicle
Brand, Type
Pössl Pössl 2 Win 2.2
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Number of gears
6
Fuel
Diesel
Capacity of fuel tank
120 l
Mileage
0-50000 km
Lenght in metres
5.99 m
Width in metres
205 m
Allowed total weight in tons
3.5 t
Performance in horse power
130 PS
Cylinder capacity in litres
2198 l
Additional attributes
Aircon in the driver's cabin, Rear view camera, Cruise control, Power steering, Auxiliary heating, Anti-skid-system, Central locking

Equipment
3 sleeping spots
Power supply, Extra battery, Cable reel, Heavy current connection
2-burner stove
Fridge, Freezer
Sink
Toilet, Basin, Shower, Outdoor shower
Air conditioning
Heating
Tinted windows, Curtains
Indoor table
GPS, USB, DVD Player, Radio, CD Player, MP3
Dishes
Camping table
Camping chairs
Fresh water tank, Waste water tank, Warm water
Winter ready, Double bottom, Winter tires, Heatable water- and waste water tank
Mosquito net

Terms
Main season (Jul - Aug)
160 CHF per night
Min. 10 nights
Off season (May - Jun & Sep - Oct)
140 CHF per night
Min. 10 nights
Winter-season (Nov - Apr)
120 CHF per night
Min. 10 nights
Discounts
5% Last-minute discount
10% Long-trip discount

Rental Terms
Free kilometers included per rental night
250 km
Animals allowed
No
Smoking allowed
No
Minimum age of renter
30 Years
Minimum length of driver's licence possession
5 Years
Parking spot available during rental
Yes

Insurance
Insurance
MyCamper-Baloise insurance
Roadside assistance
Roadside assistance included
Deposit
CHF 1,000
Deductible
CHF 200
Interior insurance
Optional
Payment method of deposit
Bank transfer

Extras
Innenreinigung
CHF 150 per booking

Dates for handover
From to
Monday 09:00 20:00
Tuesday 09:00 20:00
Wednesday 09:00 20:00
Thursday 09:00 20:00
Friday 09:00 20:00
Saturday 09:00 20:00
Sunday 09:00 22:00

Reviews

Heinz
September 2020
Für drei Wochen „Tour de Suisse“ buchten wir bei Cafer seinen Pössl. Das Fahrzeug war in einem sehr sauberen und gepflegten Zustand. Die Einrichtung war mehr als komplett. Es fehlte an nichts! Ausser! Seine zwei „Socar“- legere Alugasflaschen kann man nur im Grossraum Zürich austauschen. Darum wär es ev. besser, wenn mindestens eine Flache von „Vitogas“ wäre. Diese könnte man überal austauschen. Besonders jetzt bei kühlem Wetter, wo oft gehetzt wird und es viel Gas braucht. Die Einweisung des Campers war sehr ausführlich, verständlich und herzlich. Wir würden den Pössl von Cafer jederzeit wieder mieten. Heinz und Mili
Robert
June 2020
Cafer hat uns sehr freundlich empfangen und sich genügend Zeit genommen, um uns alles ausführlich zu zeigen. Der Pössl bekamen wir in einem sauberen Zustand mit voller Ausstattung, inkl. Bettwäsche und 2 Gasflaschen, wovon eine sogar im Preis inbegriffen war. Eine Gasflasche hat uns vorig gereicht für 10 Tage. Wir liessen sie jeweils über Nacht laufen. Cafer gab uns freundlicherweise einige seiner Erfahrungen sowie Tipps mit auf den Weg, was hilfreich für uns war. Wir können Cafer und seinen Pössl mit gutem Gewissen weiterempfehlen und danken ihm für seine Hilfsbereitschaft und Grosszügigkeit. Wir hatten eine tolle Zeit! :)

Verified by MyCamper
  • Personal information checked
  • Phone number confirmed
  • Registration document checked
  • Verified user
Private lender

Cafer

Bonstetten ZH

Verified by MyCamper
Schon als Jugendlicher habe ich mich mit dem Campen beschäftigt. Wurde mit der Zeit immer erfahrener, es fing alles noch ganz klassisch an, zu Fuss mit einem Rucksack mehr brauchte es nicht. Mit kleinen Ersparnisse habe ich in mein Hobby investiert, wie zum Beispiel für ein Zelt. Jedoch wurde der Wunsch zur Bequemlichkeit noch grösser, dass nun mit meinem Reisemobil allerseits erfüllt wird.
Member since
April 2019
Language
DE

Location

Bonstetten ZH

You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 120 per night
Min. 10 nights

Your Journey

Instant booking
The booking will be bindingly completed in the next step.

Do you have any open questions? Contact the lender now!

Stay safe


Additional drivers are covered for free at MyCamper

Roadside assistance and reduction of deductible can be added during checkout

Important information for the customer:
  • MyCamper AG, Steinenvorstadt 79, 4051 Basel, is a tied intermediary of Baloise Insurance Ltd for the insurance SHAREasy Drive.
  • Baloise Insurance Ltd assumes liability for negligence, mistakes and incorrect information in connection with the brokerage activities.
  • Customers can get in touch with Baloise Insurance Ltd directly: Aeschengraben 21, CH-4002 Basel, Customer Service 00800 24 800 800.
  • Customer data is collected by MyCamper AG for the concluding and processing of contracts, the processing of claims and individual product offers, and is passed on to Baloise Insurance Ltd exclusively for these purposes.