HOME RENT BRUNO CAMPER

Bruno Camper

4/5 (3 Reviews)
Rented out by Alain und Bruno

Motorhome
6 seats
5 sleeping spots

  • Instant booking

    This vehicle can be booked instantly without requiring approval from the lender. More about booking method

  • Standard cancellation policy

    Cancel for free up to 60 days prior to the trip. More about cancellation policy


Description

Der Camper ist in gepflegt und gutem Zustand. Familiär und praktisch eingerichtet.


Vehicle
Brand, Type
Fiat Ducato
Registration date (year)
1998
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Number of gears
5
Fuel
Diesel
Fuel consumption per 100 km
10 l/100km
Capacity of fuel tank
70 l
Mileage
50000-100000 km
Lenght in metres
6 m
Width in metres
2.7 m
Allowed total weight in tons
3.5 t
Performance in horse power
115 PS
Cylinder capacity in litres
2800 l
Driving
Auxiliary heating (Gas/Diesel)
Rear view camera
Power steering
Anti-skid-system
Show all

Equipment
Bathroom
Shower
Toilet
Basin
Cooking
Gas bottle
2-burner stove
Fridge
Show all
Transport
Bike rack
Water
Water canister
Camping furniture
Camping table
Camping chairs
Deck chair
Power
Cable reel (outside)
Power supply
Show complete categories

Extras
Übergabe
per booking
CHF 50 per booking
Endreinigung
per booking
CHF 50 per booking

Prices and discounts

Main season

Jul - Aug

Off season

May - Jun,

Sep - Oct

Winter season

Nov - Apr

Price per night CHF 109 CHF 100 CHF 89
Minimum rental period 5 Nights 5 Nights 10 Nights
Main season (Jul - Aug)
Price per night CHF 109
Minimum rental period 5 Nights
Off season (May - Jun, Sep - Oct)
Price per night CHF 100
Minimum rental period 5 Nights
Winter-season (Nov - Apr)
Price per night CHF 89
Minimum rental period 10 Nights
Discounts
10% Last-minute discount
10% Long-trip discount

Rental Terms
300 free kilometers included per rental night
18 years minimum age of renter
Smoking not allowed in the vehicle
Animals are allowed
Parking spot available during rental
No minimum years length of driving license possession
Additonal rental conditions
Für Übergabe und Endreinigung kommen je 50 CHF zum Endpreis dazu. Diese sind bei Übergabe bar zu bezahlen.
30 CHF für die Gasflasche.

Insurance
Roadside assistance
Included in the price
Interior insurance
Not included in the price
Deductible (casco)
CHF 1’000
Deposit
CHF 1’000
Payment method of deposit
Cash

Handover times
This vehicle allows early pickup / late dropoff at an extra cost.
Pickup times
Mon - Sun 06:00-22:00
Early Pickup
Pickup before 2 pm + CHF 50
Dropoff times
Mon - Sun 06:00-22:00
Late Dropoff
Dropoff after 11 am + CHF 50
Early Pickup
Pickup before 2 pm + CHF 50
Late Dropoff
Dropoff after 11 am + CHF 50
Pickup times Dropoff times
Mon - Sun 06:00-22:00 06:00-22:00

4/5 (3 Reviews)
Eliane
Aug 2020
Der Camper von Alain und Bruno ist wirklich toll. Er ist zwar ein älteres Modell aber es hat alles einwandfrei funktioniert. Einzig für Sauberkeitsfanatiker können wir den Camper nicht empfehlen. Er war nicht "dreckig" aber auch nicht blitzblank sauber :) Was wir auf unsere Tour extrem geschätzt haben war, dass Bruno immer für uns erreichbar war. Wir wussten beispielsweise nicht, wie wir die Wasserpumpe zum Laufen bringen. Bruno hat uns mit viel Geduld alles via Telefon erklärt und es hat nach kurzer Zeit alles funktioniert. Im Camper war fast alles vorhanden was wir gebraucht haben. Das geht vom Campingtisch/Stühle bis zu den Rüstmessern. Was wir selber mitgenommen haben, waren die Gewürz /Grundnahrungsmittel, Bettwäsche und natürlich alles persönliche, was wir zum leben "brauchten". In Bezug auf den Platz im Camper hatten wir zu zweit plus Hund unerwartet viel Raum. Mein Partner ist 1.95m gross und konnte ohne Probleme stehen. Auch das grosse Bett war genügend lang und sogar die Dusche konnte er im Stehen nutzen. (Das duschen im Camper ging unerwartet gut.) Wir haben den Camper im Herbst 2019 für den Frühling 2020 gebucht. Entsprechend war es für uns lange Zeit sehr unklar, wie wir unsere Ferien (dank Corona) durchführen können. Alain und Bruno waren sehr verständnisvoll und wir konnten unser Reisedatum zweimal verschieben. Alles in allem haben wir den Camper und unsere Ferien sehr genossen. Herzliche Dank an euch! Eliane & Simon mit Wera <3
Angelo
Jul 2020
Rapport-qualité prix super, propriétaire très disponibles, tout ce qu'il faut pour passer un agréable séjour !
Martin
Jul 2020
Netter Kontakt, unkomplizierte Übergabe/Rückgabe mit Bring-Service. Viel Ausstattung. Fahrzeug ist etwas in die Jahre gekommen, hat uns aber nie im Stich gelassen und ist dafür preislich interessant.

Alain und Bruno
Private lender
Lender from MyCamper
Personal information completed Registration document checked
Languages
English
Member since May 2018

Location
Bern
You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 100 per night
Min. 5 nights
Your journey
In the next step you plan the booking details before you make a binding booking.
Do you have any questions? Contact the lender now

Stay safe

Additional drivers are covered for free at MyCamper
Roadside assistance and interior insurance can be added during checkout.

Similar vehicles

Close to Bern