HOME RENT TANTE JU

Tante Ju

5/5 (7 Reviews)
Riehen, CH
Rented out by Daniel

Campervan
4 seats
4 sleeping spots

  • Binding booking request

    The lender has 24h to accept your booking request. More about booking method

  • Moderate cancellation policy

    Cancel for free up to 14 days prior to the trip More about cancellation policy


Description

Dieses Fahrzeug ist Teil unseres Winterangebots und kostet von Dezember bis März 110 CHF pro Nacht.  Unsere Tante Ju ist ein voll ausgebauter California T4 - das ideale Reisemobil, in dem du dich überall wie zu Hause fühlst, mit Standheizung, Küche, zwei Doppelbetten und jeder Menge Stauraum. Ein Frischwassertank, die Zusatzbatterie und die Solaranlage ermöglichen längere Aufenthalte auch ausserhalb von Campingplätzen.


Vehicle
Brand, Type
VW T4 California
Registration date (year)
2001
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Fuel
Diesel
Fuel consumption per 100 km
8 l/100km
Mileage
200000-250000 km
Lenght in metres
5.2 m
Width in metres
2.3 m
Allowed total weight in tons
2.89 t
Performance in horse power
150 PS
Cylinder capacity in litres
2.46 l
Additional attributes
Auxiliary heating
Aircon in the driver's cabin
Cruise control
Power steering
Central locking
Show all

Equipment
Bathroom
Basin
Cooking
Gas cooker for outside
2-burner stove
Fridge
Show all
Transport
Bike rack
Trailer hitch
Water
Fresh water tank
Waste water tank
Camping furniture
Camping table
Camping chairs
Power
Cable reel (outside)
Power supply
Solar panel
Show all
Show complete categories

Extras
Busvorzelt
per booking
CHF 150 per booking
Gasgrill
per booking
CHF 30 per booking
Kindercampingstuhl 2 Stk
per booking
CHF 10 per booking
100 km extra
per booking
CHF 50 per booking
200 km extra
per booking
CHF 100 per booking

Prices and discounts

Main season

Jul - Aug

Off season

May - Jun,

Sep - Oct

Winter season

Nov - Apr

Price per night CHF 135 CHF 125 CHF 110
Minimum rental period 5 Nights 5 Nights 5 Nights
Main season (Jul - Aug)
Price per night CHF 135
Minimum rental period 5 Nights
Off season (May - Jun, Sep - Oct)
Price per night CHF 125
Minimum rental period 5 Nights
Winter-season (Nov - Apr)
Price per night CHF 110
Minimum rental period 5 Nights
Discounts
5% Long-trip discount

Rental Terms
150 free kilometers included per rental night
25 years minimum age of renter
Smoking not allowed in the vehicle
Animals are not allowed
Parking spot not available during rental
5 years length of driving license possession
Additonal rental conditions
pro Mehrkilometer CHF 0.80

Insurance
Roadside assistance
Not included in the price
Interior insurance
Not included in the price
Deductible (casco)
CHF 200
Deposit
CHF 1’000
Payment method of deposit
Cash
TWINT

Handover times
Pickup times
Mon - Fri 06:00-22:00
Sat - Sun 08:00-22:00
Dropoff times
Mon - Fri 06:00-22:00
Sat - Sun 08:00-22:00
Pickup times Dropoff times
Mon - Fri 06:00-22:00 06:00-22:00
Sat - Sun 08:00-22:00 08:00-22:00

5/5 (7 Reviews)
Martin
August 2021
Wir waren zu zweit für zwei Wochen mit dem Bus in der Schweiz unterwegs. Der Bus ist geräumig und wurde uns in einem sehr gepflegten Zustand übergeben, wir haben uns sofort wohl gefühlt. Die Ausstattung ist hervorragend und wir haben nichts vermisst. Während der gesamten Reise haben wir die Batterie nicht zusätzlich aufladen müssen, obwohl wir z.B. durchgängig den Kühlschrank laufen hatten. Zwischendurch war Daniel gut erreichbar, als wir eine Frage zum Bus hatten. Überhaupt war der Kontakt mit Daniel immer ausgesprochen freundlich und er war hilfsbereit und zuvorkommend. Wir sind sehr zufrieden und können den Camper nur empfehlen.
David
July 2021
Wir hatten wunderschöne zwei Wochen mit Daniel's Tante Ju! Das Büsli ist super ausgestattet und wir waren wunschlos versorgt mit den vorhandenen Materialien. Daniel war sehr zuvorkommend, hat sich toll Zeit genommen, um mir den Bus zu zeigen, Tipps zu geben und war während der Reise immer schnell erreichbar! Die Rückgabe war ebenfalls sehr unkompliziert. Bei Gelegenheit werden wir Daniel gerne wieder anfragen!
Tamara
September 2020
Wir hatten eine wunderbare Zeit mit der Tante Ju! Wir waren mit unserem 2.5-jährigen Sohn eine Woche unterwegs durch die Schweiz und hat alles super geklappt. Der Bus ist gut ausgestattet – und auch die Übergabe mit Daniel lief reibungslos. Vielen Dank!
Show more reviews

Daniel
Private lender
Verified by MyCamper
Personal information checked Registration document checked
Languages
German French English
Member since March 2018
Wir sind eine vierköpfige Familie. Wir reisen gerne und haben dabei unser zweites Zuhause, unsere Tante Ju dabei. Das ermöglicht uns einen gewissen Komfort und vor allem viel Freiheit! Damit unser Bus mehr von der Welt sehen kann und nicht einfach in der Garage rumstehen muss, vermieten wir ihn, wenn wir nicht selber unterwegs sind. Tante Ju freut sich auf eine Reise mit dir!

Location
Riehen
You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 125 per night
Min. 5 nights

Travel date

The lender has 24h to accept the booking request.
Do you have any questions? Contact the lender now

Stay safe

Additional drivers are covered for free at MyCamper
Roadside assistance and interior insurance can be added during checkout.

Similar vehicles

Close to Riehen