Hugo

5/5 (19 Reviews)
Wädenswil, CH
Rented out by Samuel und Julia

Campervan
4 seats
2 sleeping spots

  • Binding booking request

    The lender has 24h to accept your booking request. More about booking method

  • Standard cancellation policy

    Cancel for free up to 60 days prior to the trip. More about cancellation policy


Description

Unser Hugo wurde zum gemütlichen Camper für 2 bis 4 Personen umgebaut. Er kann 4 Personen befördern und bietet 2 Schlafplätze. Weitere Schlafplätze können problemlos mit einem Zelt ergänzt werden. Er bietet folgende Ausstattungen: - Schlafsitzbank für 2 Personen - Elektrische Kühlbox und Gaskocher (portabel für drinnen und draussen) - Komplette Küchenausstattung für 2 bis 4 Personen - Campingtisch und 2 bis 4 Stühle - Innenraumbeleuchtung - Stromversorgung 12V und 230V - Miete inkl. 200km/ Tag, Instruktion und Gas Das Fahrzeug muss Vollgetankt und gereinigt zurückgebracht werden. Abholzeiten Montag bis Freitag 8.00 bis 17.00, Rückgaben jederzeit möglich.


Vehicle
Brand, Type
VW T6
Registration date (year)
2016
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Number of gears
5
Fuel
Diesel
Fuel consumption per 100 km
7.5 l/100km
Capacity of fuel tank
80 l
Mileage
50000-100000 km
Lenght in metres
4.9 m
Width in metres
1.9 m
Allowed total weight in tons
2.4 t
Performance in horse power
102 PS
Cylinder capacity in litres
1.9 l
Driving
Aircon in the driver's cabin
Power steering
Anti-skid-system
Central locking
Show all

Equipment
Cooking
Gas cooker for outside
1-burner stove
Fridge
Show all
Camping furniture
Camping table
Camping chairs
Power
Cable reel (outside)
Power supply
Extra battery
Show all
Traveling and driving
Air conditioner
Tinted windows
Rotatable seats
Show all
Additional equipment
Curtains
Indoor table
Sonnensegel

Extras
Zusätzlich Kilometer: 60 Rappen
per booking
CHF 0 per booking
Interior cleaning
per booking
CHF 150 per booking

Prices and discounts

Main season

Jul - Aug

Off season

May - Jun,

Sep - Oct

Winter season

Nov - Apr

Price per night CHF 160 CHF 140 CHF 130
Minimum rental period 7 Nights 7 Nights 7 Nights
Main season (Jul - Aug)
Price per night CHF 160
Minimum rental period 7 Nights
Off season (May - Jun, Sep - Oct)
Price per night CHF 140
Minimum rental period 7 Nights
Winter-season (Nov - Apr)
Price per night CHF 130
Minimum rental period 7 Nights

Rental Terms
200 free kilometers included per rental night
20 years minimum age of renter
Smoking not allowed in the vehicle
Animals are not allowed
Parking spot available during rental
0 years length of driving license possession

Insurance
Roadside assistance
Included in the price
Interior insurance
Not included in the price
Deductible (casco)
CHF 1’000
Deposit
CHF 1’000
Payment method of deposit
Bank transfer

Handover times
This vehicle allows early pickup / late dropoff at an extra cost.
Pickup times
Mon - Sun 07:00-17:00
Early Pickup
Pickup before 2 pm + CHF 65
Dropoff times
Mon - Sun 07:00-17:00
Late Dropoff
Dropoff after 11 am + CHF 65
Early Pickup
Pickup before 2 pm + CHF 65
Late Dropoff
Dropoff after 11 am + CHF 65
Pickup times Dropoff times
Mon - Sun 07:00-17:00 07:00-17:00

5/5 (19 Reviews)
Jenny
Jun 2021
Wir hatten eine super tolle Zeit mit Hugo. Die Ausstattung ist super, es hat uns an nichts gefehlt. In den 8 Tagen die wir Hugo hatten durften wir viel tolles erleben und hatten dank dem Camper ein richtiges Campingfeeling. Die Kommunikation mit Julia hat einwandfrei funktioniert und wir waren stets in besten Händen. Ich kann es jedem nur weiterempfehlen!! Wir haben Hugo bestimmt nicht das letzte mal gesehen. Vielen Dank Julia! :)
Erich
May 2021
Hallo Samuel und Julia, Es war eine Grossartige Erfahrung, mit den Hugo unterwegs zu sein. Erich und Ich hatten so viel Spaß. Obwohl das Wetter in den letzten 2 Tagen nicht so freundlich war. Haben wir es trotzdem genossen. Viele Dank für nette Worte für uns, Erich sagte auch dass Samuel und Julia wirklich nette und sehr zuvorkommend sind. Wir freuen uns auf unsere nächste Reise mit einem der Campers! Marissa und Erich Gabriel
Lea
Apr 2021
Wir waren zwei Wochen mit Hugo in der Schweiz unterwegs. Hugo kommt mit allem, was man braucht. Die Küche ist sehr gut ausgestattet und auch sonst fehlt es an nichts. Da es bei uns nicht so warm war, haben wir mit dem portablen Kocher meistens drinnen gekocht. Hugo ist sehr liebevoll und durchdacht ausgebaut, was erleichtert Ordnung zu halten. Der Van ist am besten geeignet für schönes Wetter, da man darin leider nicht aufrecht stehen kann. Samuel und Julia bieten aber auch noch Busse mit Aufstelldach an. Die beiden sind sehr zuvorkommend und unkompliziert. Danke für alles:)
Show more reviews

Samuel und Julia
Private lender
Verified by MyCamper
Personal information checked Registration document checked
Languages
English German
Member since August 2017

Location
Wädenswil ZH
You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 130 per night
Min. 7 nights

Travel date

The lender has 24h to accept the booking request.
Do you have any questions? Contact the lender now

Stay safe

Additional drivers are covered for free at MyCamper
Roadside assistance and interior insurance can be added during checkout.