HOMEPAGE RENT VAN DIESEL

Van Diesel

Pfäffikon
Campervan
6 seats
2 sleeping spots
Pascal
Pascal

Description

Ein Doppelbett auf Rädern! Treuer Mercedes Vito mit Bettfunktion (200 x 140cm) und Standheizung aus dem Jahre 2002. Ideal für Paare oder Einzelgänger. Es hat alles was es braucht - Kochgelegenheit mobil, Kühlbox, Standheizung und eine 2. Batterie mit Stromversorgung 12V. Ein unaufälliges Mobil, das problemlos überall stehen kann, ohne dass es als Campervan entlarft wird. Durch seine Grösse passt er auch auf jeden Parkplätz. Unkompliziertes, gut ausgestattetes Mobil mit viel Komfort und Charme. 2 Fahrräder können problemlos auf dem Veloträger für die Anhängerkupplung mitgenommen werden. Viel Spass damit - der Van Diesel ist ein echt treuer Begleiter :) Ich freue mich über Eure Anfragen! Liebe Grüsse Pascal


Vehicle
Brand, Type
Mercedes Benz Vito F 112 CDI
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Number of gears
5
Fuel
Diesel
Fuel consumption per 100 km
9 l/100km
Capacity of fuel tank
70 l
Mileage
200000-250000 km
Lenght in metres
4660 m
Width in metres
1870 m
Allowed total weight in tons
2.7 t
Performance in horse power
122 PS
Cylinder capacity in litres
2148 l
Additional attributes
Aircon in the driver's cabin, Power steering, Auxiliary heating, Anti-skid-system, Central locking

Equipment
2 sleeping spots
Extra battery, Power supply
Cool box
Air conditioning
Heating
Curtains, Tinted windows
Indoor table
MP3, CD Player, Radio, AUX, USB
Dishes
Kochutensilien
Camping table
Camping chairs
Bike rack, Trailer hitch
Levelling ramp, Gas cooker for outside, Awning, Camping light, Cable reel, Deck chair, Grill, Gas bottle
Air Lounge

Terms
Main season (Jul - Aug)
90 CHF per night
Min. 2 nights
Off season (May - Jun & Sep - Oct)
90 CHF per night
Min. 2 nights
Winter-season (Nov - Apr)
90 CHF per night
Min. 2 nights
Discounts
5% Last-minute discount
5% Long-trip discount

Rental Terms
Kilometres included
250 km
Animals allowed
No
Smoking allowed
No
Minimum age of hirer
18 Years
Minimum length of driver's licence possession
0 Years
Parking spot available during rental
Yes

Insurance
Insurance
MyCamper-Baloise insurance
Roadside assistance
Roadside assistance not included
Deposit
CHF 500
Deductible
CHF 200
Interior insurance
optional
Payment method of deposit
Cash
Bank transfer
TWINT

Extras
Innen- und Aussenreinigung
CHF 150 per booking
Fixleintuch und Kissen
CHF 30 per booking
Veloträger für 2 Velos bis 60 kg
CHF 20 per booking
Pro Zusatzkilometer CHF 0.75 oder gemäss vorherige Absprache
CHF 0 per booking

reviews

Thomas
July 2020
Einfacher Camper zu einem super Preis-Leistungsverhältnis. - Alles da was es braucht. Sogar ein grosses Vorzelt. Ideal zum campieren wenn man nicht ein grosses Gefährt haben will :-)
Jimmy
June 2020
Vom Fahrzeugbesitzer bis hin zum Fahrzeug selbst war alles optimal. Das Fahrzeug ist auf das Nötigste ausgebaut. Alles hat gut funktioniert und trotz des Alters des Fahrzeugs war der noch gut zu gebrauchen ohne Probleme. Für jeden zu empfehlen, der einige Tage mit einem mobilen Schlafplatz unterwegs sein will. Auch bei der Übergabe verlief alles perfekt. Freundlicher und gutmütiger Mensch. Keine Komplikationen oder Schwierigkeiten. TOP!!
Dominik
June 2020
Sehr nett, alles Perfekt wie beschrieben, hatten ein schönes Weekend :) Danke viel mal gerne wieder!

Verified by MyCamper
  • Personal information checked
  • Phone number confirmed
  • Registration document checked
  • Verified user
Private lender

Pascal

Pfäffikon ZH

Verified by MyCamper
Hallo Zusammen Ich bin Schreiner und Zurzeit noch in meiner Weiterbildung. Ich habe einen Camper seit ich 18 Jahre alt bin. Begonnen habe ich mit meinem VW T2, eine super Zeit. Danach bin ich umgestigen auf einen VW Caddy Tramper und nun habe ich einen Mercedes Vito F. Den Camper möchte ich vermieten da er von mir/uns zu wenig gebraucht wird und ein kleiner Nebenverdienst neben der Weiterbildung sicherlich gut tut.
Member since
February 2019
Language

Location

Pfäffikon ZH

You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 90 per night
Min. 2 nights

Your Journey

A booking request is nonbinding and doesn't incure any costs

Stay safe


Additional drivers are covered for free at MyCamper

Roadside assistance and retention warranty can be added during checkout

Important information for the customer:
  • MyCamper AG, Steinenvorstadt 79, 4051 Basel, is a tied intermediary of Baloise Insurance Ltd for the insurance SHAREasy Drive.
  • Baloise Insurance Ltd assumes liability for negligence, mistakes and incorrect information in connection with the brokerage activities.
  • Customers can get in touch with Baloise Insurance Ltd directly: Aeschengraben 21, CH-4002 Basel, Customer Service 00800 24 800 800.
  • Customer data is collected by MyCamper AG for the concluding and processing of contracts, the processing of claims and individual product offers, and is passed on to Baloise Insurance Ltd exclusively for these purposes.