HOMEPAGE HIRE „RÖSI“

„RÖSI“

Wichtrach BE
Motorhome
4 seats
4 sleeping spots
Regula
Regula

Description

*Rösi" ist mein unkompliziertes und gut zu fahrendes Wohnmobil. Die Ausstattung ist luxuriös und in sehr gutem Zustand. Ich liebe es, mit Rösi unterwegs zu sein und die Freiheit zu geniessen. Genau dieses Gefühl mag ich meinen Mietern gönnen, wenn sie ebenfalls mit Rösi unterwegs sind. Meine Reisen führten mich nach Griechenland, Sardinien, in die Toskana, Frankreich, Kroatien, Deutschland und Tschechien. Einzelpaare , Freunde, sowie auch Familien mit 2 Kindern dürfen sich auf einen erholsamen Urlaub freuen. Die Duvets, Bettanzüge und Fixleintücher sind Sache der Mieter. Bezüge für die Campingstühle sind vorhanden. Bitte benutzen, Danke! In Rösi hat es eine Kaffeemaschine ( Dolce Gusto), die Kapseln müssen vom Mieter organisiert werden. ICH LEGE GROSSEN WERT AUF SORGFALT. Es hat eine Anhängerkupplung, die auch gebraucht werden kann. (max. Anhängelast 750kg.) Der Fahrradträger ist für 4 normale Fahrräder geeignet. (keine E-Bikes)


Vehicle
Brand, Type
FIAT DUCATO BÜRSTNER IXEO IT 700
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Number of gears
6
Fuel
Diesel
Fuel consumption per 100 km
6.9 l/100km
Capacity of fuel tank
90 l
Mileage
50000-100000 km
Lenght in metres
7.05 m
Width in metres
2.3 m
Allowed total weight in tons
3.5 t
Performance in horse power
130 PS
Cylinder capacity in litres
2.3 l
Additional attributes
Aircon in the driver's cabin, Cruise control, Power steering, Auxiliary heating, Anti-skid-system, Central locking

Equipment
4 sleeping spots
Power supply, Cable reel, Extra battery
3-burner stove, Oven
Fridge, Freezer
Sink
Toilet, Basin, Shower
Air conditioning
Heating
Curtains, Roller blinds
Indoor table
GPS, Radio, CD Player, TV
Dishes
Die Küche ist vollständig eingerichtet.
Camping table
Camping chairs
Bike rack, Trailer hitch
Fresh water tank, Warm water, Waste water tank
Water canister, Levelling ramp, Fire extinguisher, Mosquito net, Gas bottle, Awning, Cable reel, Carpet for tent
1 Seitenwand gegen den Wind, 1 Sonnensegel für die Markise vorne

Terms
Main season (Jul - Aug)
185 CHF per night
Min. 7 nights
Off-season (May - Jun & Sep - Oct)
165 CHF per night
Min. 3 nights
Winter-season (Nov - Apr)
180 CHF per night
Min. 14 nights
Discounts
5% Long-trip discount

Rental Terms
Kilometres included
250 km
Animals allowed
No
Smoking allowed
No
Minimum age of hirer
25 Years
Minimum length of driver's licence possession
4 Years
Parking spot available during rental
Yes
Additonal rental conditions
Abhol- oder Rückgabetag SONNTAG auf Anfrage

Insurance
Insurance
Liability coverage and comprehensive coverage by Allianz
Roadside assistance
Roadside assistance not included
Deposit
CHF 1,000
Deductible
CHF 1,000

Extras
Übergabereinigung
CHF 150 per booking

Dates for handover
From to
Monday Not available
Tuesday Not available
Wednesday Not available
Thursday Not available
Friday 19:00 21:00
Saturday 10:00 16:00
Sunday Not available

reviews

Marcel
July 2019
Sehr gut und absolut komplett ausgerüstet. Fahrzeug in einwandfreiem Zustand und sehr sauber. Sehr netter und unkomplizierter Kontakt. Sehr gute Uebergabe. Jederzeit gerne wieder. Danke Regula, Doris und Rösi
Artur
July 2019
Regula was very helpful explaining me everything I needed to operate the camper for the first time. The camper was clean and well maintained. It had all the items one would need to go on a camping trip.

Verified by MyCamper
  • Personal information checked
  • Phone number confirmed
  • Email address confirmed
  • Registration document checked
  • Verified user
Owner

Regula

Konolfingen BE

Verified by MyCamper
Hallo zusammen, also, ich bin die Regula und fahre seit 2012 mit meinem "Rösi" in der Welt umher. Jedesmal, wenn ich unterwegs bin, freue ich mich auf die verschiedenen Kulturen, Einwohner und natürlich das stets ändernde Essen. Ich liebe die verschiedenen Küchen Europa`s. Das "frei-, und möglichst unbekümmert - sein" beim Campen mag ich sehr gerne. Auf My Camper bin ich per Zufall gestossen. Es würde mich aber sehr freuen, wenn ich mein "Rösi" weiter vermieten kann, damit Gleichgesinnte ebenso von dem guten Gefühl "FREIHEIT, UNGEZWUNGEN-SEIN, UNKOMPLIZIERT- SEIN" profitieren könnten.
Member since
April 2019
Language
DE / EN / FR

Location

Wichtrach BE

You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 165 per night
Min. 3 nights

Your Journey

Instant booking
The booking is automatically accepted by the owner
In this step no costs are charged

Stay safe

This vehicle is covered by the Allianz-MyCamper insurance solution

Additional drivers are covered for free at MyCamper

Roadside assistance and retention warranty can be added during checkout