HOMEPAGE HIRE KNAUS TABBERT

Knaus Tabbert

Regensdorf ZH
Motorhome
6 seats
4 sleeping spots
Arlette und Jürgen
Arlette und Jürgen

Description

Hallo, ich möchte noch mehr von da draussen sehen und biete für 2 - 4 Personen genügend Platz, um durch die Welt zu bummeln. Bin sehr gepflegt, ausgestattet mit vielen Dingen, die das Campen zum Vergnügen machen. Campinggeschirr, Gasflaschen, Kugelgrill, Kabelrolle etc. vorhanden, Bettwäsche und Fixleintuch bitte selber mitnehmen. Im Alkoven befindet sich ein Doppelbett, im Wohnraum kann ein zusätzliches Bett erstellt werden. Die Küche ist klein und gepflegt, praktisch und zweckerfüllend. Pfannen und alle nötigen Kochutensilien sind vorhanden. In dem Sinne freue ich mich auf noch viele Reisen durch die schöne Landschaft.


Vehicle
Brand, Type
Renault KUD/1
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Number of gears
6
Fuel
Diesel
Fuel consumption per 100 km
9 l/100km
Capacity of fuel tank
100 l
Mileage
50000-100000 km
Lenght in metres
5.7 m
Width in metres
2.3 m
Allowed total weight in tons
3.5 t
Performance in horse power
146 PS
Cylinder capacity in litres
2464 l
Additional attributes
Aircon in the driver's cabin, Cruise control, Power steering, Auxiliary heating, Anti-skid-system, Central locking

Equipment
4 sleeping spots
Solar panel, Cable reel, Heavy current connection, Extra battery, Power supply
3-burner stove
Fridge, Freezer
Sink
Toilet, Basin, Shower
Air conditioning
Heating
Roller blinds, Curtains
Indoor table
GPS, USB, Radio, CD Player
Dishes
KO-Gas Alarmanlage.
Camping table
Camping chairs
Bike rack
Fresh water tank, Warm water, Waste water tank
Winter ready, Winter tires, Heatable water- and waste water tank
Grill, Levelling ramp, Fire extinguisher, Mosquito net, Gas bottle, Awning, Cable reel, Deck chair

Terms
Main season (Jul - Aug)
195 CHF per night
Min. 5 nights
Off-season (May - Jun & Sep - Oct)
175 CHF per night
Min. 5 nights
Winter-season (Nov - Apr)
165 CHF per night
Min. 5 nights
Discounts

Rental Terms
Kilometres included
Unlimited
Animals allowed
Yes
Smoking allowed
No
Minimum age of hirer
25 Years
Minimum length of driver's licence possession
5 Years
Parking spot available during rental
Yes

Insurance
Insurance
Liability coverage and comprehensive coverage by Allianz
Roadside assistance
Roadside assistance not included
Deposit
CHF 1,000
Deductible
CHF 1,000

Dates for handover
From to
Monday 09:00 19:00
Tuesday 09:00 19:00
Wednesday 09:00 19:00
Thursday 09:00 19:00
Friday 09:00 19:00
Saturday 09:00 19:00
Sunday 09:00 19:00

reviews

Pancho
October 2019
Idealer Camper für Einsteiger. Wir waren zu zweit unterwegs und hatten genug Platz. Der Camper ist schon in die Jahre gekommen, wird aber mit viel Liebe von den Besitzer in Schuss gehalten. Übergabe und Abgabe ging einfach und speditiv über die Bühne. Bei Fragen und Support war Arlette immer erreichbar und konnte uns weiterhelfen. Danke nochmals.
Dieter
September 2019
Hoi Arlette und Jürgen war eine super Zeit in unserem kurz Urlaub in Hamburg ein Danke schön für die Hervorragende Betreuung bei der Übergabe von eurem Camper.
Alexander
August 2019
Wir haben uns sehr wohl gefühlt.

Verified by MyCamper
  • Personal information checked
  • Phone number confirmed
  • Email address confirmed
  • Registration document checked
  • Verified user
Owner

Arlette und Jürgen

Urdorf ZH

Verified by MyCamper
Hallo Zusammen Ich bin Arlette, mitte Fünfzig und bin schon in jungen Jahren mit dem Hippie-Bus durch Europa gereist. Zwischenzeitlich ist der Luxus im Camper ein wenig gestiegen :-), das reisen mit dem Wohnmobil ist aber immer noch so ein high light wie früher. Und da mich seit Jahren mindestens ein Hund begleitet, bietet das Campen viele Vorteile. Ich bin per Zufall auf MyCamper gelandet, da unser Camper zu lange im Jahr in der Garare steht, andere sollen auch Spass an diesem Wohnmobil haben.
Member since
May 2019
Language
DE

Location

Regensdorf ZH

You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 165 per night
Min. 5 nights

Your Journey

Instant booking
The booking will be bindingly completed in the next step.

Stay safe

This vehicle is covered by the Allianz-MyCamper insurance solution

Additional drivers are covered for free at MyCamper

Roadside assistance and retention warranty can be added during checkout