HOMEPAGE HIRE MARY
Campervan
3 seats
2 sleeping spots
Jenny
Jenny

Description

Mit unserer Mary haben wir uns den grossen Traum vom eigenen "Büssli" verwirklicht und unsere Vorstellung des "perfekten Campermobils" umgesetzt. Den Ausbau haben wir Anfang 2019 eigenhändig und mit viel Liebe ausgetüftelt und hergestellt. Nun darf Mary in die weite Welt und mit uns und anderen Reisefreudigen auf Entdeckungstour gehen.


Vehicle
Brand, Type
Volkswagen T4
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Number of gears
5
Fuel
Gas
Mileage
100000-150000 km
Lenght in metres
5 m
Width in metres
1.8 m
Allowed total weight in tons
2.3 t
Performance in horse power
84 PS
Cylinder capacity in litres
1.97 l
Additional attributes
Power steering, Anti-skid-system

Equipment
2 sleeping spots
Cable reel
2-burner stove
Cool box
Sink
Basin
Curtains
Indoor table
GPS, CD Player, Radio, USB
Dishes
Elektrischer Heizofen (Landstrom)
Camping table
Camping chairs
Roof rack
Fresh water tank, Waste water tank
Winter tires, Winter ready
Gas bottle, Gas cooker for outside, Cable reel, Water canister, Camping light, Awning

Terms
Main season (Jul - Aug)
120 CHF per night
Min. 5 nights
Off-season (May - Jun & Sep - Oct)
115 CHF per night
Min. 1 night
Winter-season (Nov - Apr)
105 CHF per night
Min. 1 night
Discounts
10% Long-trip discount

Rental Terms
Kilometres included
300 km
Animals allowed
No
Smoking allowed
No
Minimum age of hirer
20 Years
Minimum length of driver's licence possession
1 Year
Parking spot available during rental
Yes

Insurance
Insurance
Liability coverage and comprehensive coverage by Allianz
Roadside assistance
Roadside assistance not included
Deposit
CHF 1,000
Deductible
CHF 1,000
Payment method of deposit
TWINT
Bank transfer
Credit card

Extras
Innenreinigung
CHF 150 per booking
Parkieren des eigenen Fahrzeuges während Mietdauer
CHF 20 per booking
Schlafdecke/-sack und Kissen
CHF 20 per booking

reviews

Rico
September 2019
Wir hatten eine super Zeit mit Mary. Das Büssli ist super gemütlich und sehr zweckmässig eingerichtet. Und doch sieht auch alles sehr schön aus. Ich würde sofort wieder mit Mary verreisen!
roman
September 2019
Top Camper und top Service! Der selbstausgebaute Camper hat alles, was es zum Campen braucht und zwar alles in praktischer Art und Weise im Camper platziert. Die Übergabe/Übernahme des Camper erfolgte sehr unkompliziert. Jenny war da sehr entgegenkommend und führte die Übergabe/Übernahme sogar direkt vor unserer Haustüre durch. Gerne wieder ein nächstes Mal!
Martin
August 2019
Wir verbrachten 3 tolle Wochen mit der charmanten Mary. Das Büsli ist einfach aber sehr praktisch eingerichtet (bspw. ist es super abgedunkelt) und wenn es mal schnell gehen muss, dann kann man damit auch auf der Autobahn gut mithalten. Jenny und Federico waren flexibel und sehr zuvorkommend, die Übergaben waren rasch und vollständig.

Verified by MyCamper
  • Personal information checked
  • Phone number confirmed
  • Email address confirmed
  • Registration document checked
  • Verified user
Owner

Jenny

Luzern LU

Verified by MyCamper
Member since
March 2019
Language
DE / EN / IT / FR

Location

Luzern LU

You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 105 per night
Min. 1 night

Your Journey

A booking request is nonbinding and doesn't incure any costs

Stay safe

This vehicle is covered by the Allianz-MyCamper insurance solution

Additional drivers are covered for free at MyCamper

Roadside assistance and retention warranty can be added during checkout