HOMEPAGE HIRE SUN LIVING LIDO A 49 DP

Sun Living Lido A 49 DP

Müntschemier
Motorhome
6 seats
4 sleeping spots
Norbert
Norbert

Description

Dieses wunderschöne, neuwertige und wintertaugliche Wohnmobil eignet sich sowohl für Paare, die gern viel Platz haben, als auch für Familien mit Kindern. Im Alkoven und im Heck befinden sich je ein Doppelbett. Die Küche ist komplett ausgestattet und verfügt über einen grossen Kühlschrank mit Gefrierfach. Das Bad hat eine separate Dusche. Die grosse Heckgarage ist von beiden Seiten zugänglich. Im Preis ist die komplette Ausstattung mit Campingmöbeln enthalten. Tiere dürfen in diesem Wohnmobil nicht mitreisen.


Vehicle
Brand, Type
Sun Living / Adria Lido A 49 DP
Driver's licence
B
Gearbox
Manual
Fuel
Diesel
Fuel consumption per 100 km
11 l/100km
Mileage
0-50000 km
Lenght in metres
7.23 m
Width in metres
2.33 m
Allowed total weight in tons
3.5 t
Performance in horse power
143 PS
Cylinder capacity in litres
2.3 l
Additional attributes
Auxiliary heating

Equipment
4 sleeping spots
Power supply
3-burner stove
Fridge, Freezer
Sink
Shower, Toilet, Basin, Mobile camping toilet
Air conditioning
Indoor table
GPS, Radio, USB
Dishes
Camping table
Bike rack
Winter tires

Terms
Main season (Jul - Aug)
199 CHF per night
Min. 6 nights
Off-season (May - Jun & Sep - Oct)
169 CHF per night
Min. 4 nights
Winter-season (Nov - Apr)
149 CHF per night
Min. 4 nights
Discounts

Rental Terms
Kilometres included
250 km
Animals allowed
No
Smoking allowed
No
Minimum age of hirer
25 Years
Minimum length of driver's licence possession
0 Years
Additonal rental conditions
zusätzliche KM werden mit je CHF 0.70 berechnet

Insurance
Insurance
Liability coverage and comprehensive coverage by Allianz
Roadside assistance
Roadside assistance not included
Deposit
CHF 1,500
Deductible
CHF 1,000

Extras
zusätzliche KM werden mit je CHF 0.70 berechnet
CHF 0 per booking

Dates for handover
From to
Monday 07:00 18:00
Tuesday 07:00 18:00
Wednesday 07:00 18:00
Thursday 07:00 18:00
Friday 07:00 18:00
Saturday 07:00 18:00
Sunday 07:00 18:00

reviews

Iris
August 2018
Der Camper ist gross und sehr geräumig. Alles komplett vorhanden, super! Wir waren das erste mal mit einem Wohnmobil unterwegs, Norbert & seine Frau haben sich viel Zeit genommen uns alles innen und aussen zu erklären. Der grosse Kühlschrank mit separatem Gefrierfach war genial, haben wir sehr geschätzt! Die Betten sind gross und gut, zu viert muss man nichts umbauen, was wir sehr geschätzt haben. Sehr gerne wieder einmal!!!
Ivan
July 2018
Der Camper war wunderbar ! Wir waren das ersten mal Campen und Norbert hat sich 1 Std. Zeit genommen uns alles zu erklären, in diesem Sinn Danke ich dir nochmal für alles Norbert ! Es ist alles unkompliziert und es funktioniert auch alles, die zwei Doppelbetten sind wirklich sehr gut, und schlafen konnten wir alle (4 Personen) sehr gut. Danke für alles, liebe Grüsse

Verified by MyCamper
  • Personal information checked
  • Phone number confirmed
  • Registration document checked
  • Verified user
Owner

Norbert

Bern BE

Verified by MyCamper
Member since
November 2017
Language

Location

Müntschemier

You're going to receive the address when the booking is confirmed
CHF 169 per night
Min. 4 nights

Your Journey

Instant booking
The booking will be bindingly completed in the next step.

Stay safe

This vehicle is covered by the Allianz-MyCamper insurance solution

Additional drivers are covered for free at MyCamper

Roadside assistance and retention warranty can be added during checkout